10,-
bestel online
In kwaliteitszorg staan twee spanningsvelden centraal: dat tussen binnen en buiten de organisatie en het spanningsveld tussen boven en beneden.
Bij het eerste gaat het om er voor te zorgen dat de binnen-organisatie aansluit op de behoeften van de klant buiten. Bij het tweede gaat het om het goede samenspel tussen managers en uitvoerders.
Inhoudsopgave
- Inleiding
- Deel 1: Concepten
- Hoofdstuk 1: Definities: van ZEN tot NEN-ISO
- Hoofdstuk 2: Outputkwaliteit en proceskwaliteit
- Hoofdstuk 3: Systematiek van kwaliteitsontwikkeling
- Deel 2: Binnenste Buiten
- Hoofdstuk 4: Kwaliteitszorg doet grenzen vervagen
- Hoofdstuk 5: Binnenste buiten: eerste deel symposiumverslag
- Deel 3: Onderste boven
- Hoofdstuk 6: De verticale as
- Hoofdstuk 7: Onderste boven: tweede deel symposiumverslag
- Hoofdstuk 8: Hoe word je een Q organisatie?